Condiții de retur
Rambursarea sumei intr-un cont bancar indicat de client
Dacă sunteți nemulţumit de produsele cumpărate , vreți să returnati produsele şi implicit să primiți banii înapoi, puteți să aplicați pentru procedura de retur a produselor în 14 zile lucrătoare, conform dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță încheiate cu comerciantul, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
In calitate de client, ai dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţa, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Dreptul de renunţare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice. De asemenea, ai obligatia de a restitui produsele in ambalajul original și sigilat, in aceeasi stare in care le-ai primit, la BOFFO CARE S.R.L. , Comuna Dumbrăvița, nr.6, Județ Timiș, Romania. Tel. de contact . Preferabil, va rugam sa folositi pentru retur firma de curierat.
Atentie – nu acceptam ca retur produsele deja folosite!
In calitate de comerciant, BOFFO rambursează integral suma platita de client. Procesarea returului si rambursarea contravalorii acestuia poate dura intre 1-14 zile.
Inainte de returnarea produselor, te rugam sa soliciti returul. Poti solicita returul unei comenzi in modul următor:
- prin transmiterea unui email pe adresa office@boffo.ro, cu titlul „Retur comanda”. In corpul mailului, te rugam sa precizezi id-ul comenzii. In urma solicitarii de retur, vei fi contactat(ă) telefonic de catre un consultant pentru validarea operatiunii.